Twitterazzi

Medisch onderzoek heeft aangetoond dat Twitteren heel goed is voor bejaarden, en daarmee bedoel ik mensen van 50 jaar en ouder, en ja, de jeugdige lezertjes begrijpen nu al dat ik ook in die categorie thuis hoor ( 55 ).
Dat gepriegel met kleine knopjes op je mobieltje, op je EEE-pc-tje, het is ideaal voor de verstijfde reumatische ledematen en de door staar aangetaste oogbollen.
Nu heb ik de indruk dat ik een van de eerste bejaarde twitteraars op dit forum ben, dus gelijk maar een oproepje in de SCHREEUW-MODE: zijn er meer dementerende en geriatrische Twitteraars hier? Meld u dan!

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Eh... het zal aan mijn leeftijd liggen, maar ik kan z'n accountnaam niet helemaal ontcijferen. Nog een poging? :)

vanmaanen zei:
Er is een twitteraar van ruim 80 maar die heeft ze allemaal nog wel op een rijtje hoor... Naast verwoed bloggen (over vroeger, dat wel ja) is ie ook gestart met twitter.

hier z'n twitter account:
<- a href="

Groet,

: Marc

Hierop reageren

Ik val ook in de categorie "twitterende bejaarden". Nice to meet you.

Hierop reageren

ik val ook in deze categorie: boven de 50, Alzheimer-light èn niet meer kunnen lezen zonder brillie......maar twittert, NINGt, blogt en Hyves nog volop :)

Hierop reageren

Ach jongens. Als jullie je echt oud voelen, dan moeten jullie Ivy maar volgen. http://twitter.com/IvyBean104 Die 104 is GEEN volgnummer :)

Ze schrijft af en toe leuke tekstjes en plaatst ook fotos ;)

Hierop reageren

Bijna 50, kan ik ook bij de club!!!

Hierop reageren

Je bent zo bejaard als je jezelf voelt, hoor. Ik ben 51 en loop nog zonder stok! :-)

Hierop reageren

Per vandaag ben ik ook een Twitterazzi... Twitterde al wel langer.
Ik ben 60 zoals mijn foto bewijst dus behoor tot de doelgroep. Overigens voel ik me 45....
Eh.... geloven jullie 50?.....of 55?.....

Hierop reageren

Hi Rein, ik blijf je net voor met m'n 56. En ja, naast m'n wekelijkse NRC-scrypto, houdt twitter me ver van het dementeren en aftakelen. Dus: twitter houdt me fitter.

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Annedien Hoen Annedien Hoen heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door Annedien Hoen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat